- Aina ilmainen vaihto ja palautus
- Jo yli 35 000 toimitettua tilausta
- Asiakaspalvelu klo 06:00 - 22:00
Kun tilaus on vahvistettu, sitä ei voi enää muuttaa. Toimitamme tilauksen varastoltamme mahdollisimman pian sen vastaanottamisen jälkeen.
Tuotteiden toimitusajat vaihtelevat ja ne kerrotaan tuotesivuilla. Lähetämme tuotteet mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Katso lisäksi Toimitusehdot.
Ennen klo 15 saapuneet pikatoimitukset lähetetään maanantaista perjantaihin samana päivänä ja ne ovat perillä seuraavana arkipäivänä. Viikonloppuna tehdyt tilaukset postitetaan maanantaina ja ne ovat perillä tiistaina.
Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomessa. Emme toimita tuotteita ulkomaille.
Voit peruuttaa tilauksesi niin kauan, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Homma tapahtuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla tai vastaamalla suoraan tilausvahvistukseen. Esimerkiksi, jos huomaat saamastasi tilausvahvistuksesta, että joku tilauksessasi ei osunut kohdalleen, voit perua tilauksen ja tehdä uuden. Hyvitämme peruttujen tilausten rahat mahdollisimman pian.
Mikäli tuote löytyy varastostamme, lähetämme sen samana tai seuraavana arkipäivänä. Mikäli kyseessä on tilaustuote, lähetämme sen sinulle heti, kun tavarantoimittajamme toimittaa sen varastollemme. Toimitusaika vaihtelee tuotteittain ja se ilmoitetaan tuotteen sivulla.
Jos lähetyksestä puuttuu jokin tuote, ilmota siitä välittömästi asiakaspalveluun. Ole valmis ilmoittamaan tuotteen nimi, tuotenumero ja tilauksen numero. Tutkimme asian mahdollisimman nopeasti ja lähetämme puuttuvan tuotteen sinulle. Mikäli emme voi toimittaa puuttuvaa tuotetta, palautamme tuotteen hinnan sinulle.
Voit tilata uutiskirjeen mm. Megalonin etusivulta oikeasta laidasta.
Tilaus toimitetaan edullisimman toimitustavana mukaan. Yleensä joko Postin tai Matkahuollon pakettina, jonka voi noutaa lähimmästä toimipisteestä. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty ja kun toimitus on noudettavissa.
Maksuvaihtoehdot:
Jos maksat verkkotunnuksilla, maksu veloitetaan tililtäsi välittömästi. Jos maksat Visa, Visa Electron tai MasterCardilla, maksu veloitetaan seuraavan luottokorttilaskusi yhteydessä.
Verkkomaksaminen on turvallista. Maksuoperaattorina toimii Suomen Verkkomaksut, joka hoitaa rahaliikenteen salatulla ja turvallisella yhteydellä. Suomen Verkkomaksut toimii tuhansien verkkokauppojen maksunvälittäjänä.
Kyllä. Valitse maksutavaksi ”Verkkopankki, luottokortti tai lasku” ja siirry maksamaan. Verkkopankkien linkkien alta löydät Jousto-linkin. Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %)
Kampanjoiden yhteydessä käytetään koodeja, joiden syöttäminen maksuvaiheessa oikeuttaa sinut saamaan kampanjaan liittyvän alennuksen. Alennus lasketaan tällöin automaattisesti ja näet sen ennen maksuvaihetta. Ennen maksuvaihetta sinulla on mahdollisuus syöttää kampanjakoodi sille kuuluvalle riville. Huolehdi, että syötät koodin ennen maksua. Maksun jälkeen sitä ei voi enää tehdä. Yhdessä tilauksessa voit käyttää vain yhtä koodia kerrallaan.
Kampanjakoodeista tiedotetaan uutiskirjeen kautta ja Megalonin sivuilla. Tilaa uutiskirjeemme, jotta saat varmasti tiedon kampanjoistamme.
Voit palauttaa tuotteet normaalisti, katso Palautukset. Mahdollisten hyvitysten osalta palautamme alennetun ja maksetun hinnan. On mahdollista, ettei kampanjatunnusta voi käyttää uudelleen uuden tuotteen ostamiseen.
Osa kampanjoistamme on kertaluonteisia ja silloin tunnusta voi käyttää vain kerran. Osa kampanjoista on voimassa tiettyyn aikarajaan saakka ja tällöin koodi on voimassa ilmoitettuun aikarajaan saakka.
Pyrimme kertomaan tuotteista kunkin tuotteen omalla sivulla. Mikäli haluat enemmän tietoa, voit ottaa yhteyytä asiakaspalveluumme. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Pyrimme jatkuvasti laajentamaan valikoimaamme ja palvelemaan asiakkaidemme tarpeita. Voit ehdottaa uusia tuotteita lähettämällä viestin palautesivujen kautta.
Kaikki toimittajamme ovat myymiemme merkkien virallisia maahantuojia ja Megalon Sport on virallinen jälleenmyyjä. Tästä syystä kaikille tuotteille on voimassa normaali takuu ja vialliset tai valmistusvirheen vuoksi rikkoontuneet tuotteet voi kauttamme vaihtaa maksutta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat tietää takuusta enemmän: [email protected]
Katso Palautukset.
Katso Palautukset
Katso Palautukset
Katso Palautukset
Chat joka päivä klo 06:00 – 22:00
Sähköposti osoitteeseen [email protected] arkisin klo 08:00 – 16:00
Puhelin 010 320 9121 arkisin klo 08:00 – 16:00
Kaikista vahvistetuista tilauksista lähetetään sähköposti antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa vahvistusviestiä muutaman tunnin kuluessa etkä ole varma onko tilauksesi vastaanotettu, lähetä viesti osoitteeseen [email protected]. Varmistamme asian sinulle ensitilassa.
Mikäli saat virheilmoituksen käyttäessäsi sivujamme, lähetä saamasi virheilmoitus asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen. Ilmoita samalla mitä käyttöjärjestelmää ja selainta (ja sen versiota) käytät sekä url-osoite (web-sivun osoitekentästä), jolla virheilmoitus tuli. Tutkimme asian mahdollisimma pikaisesti ja ilmoitamme sinulle, kun virhe on korjattu.